کارگرانی که نه عیدی می‌گیرند و نه مزایای شغلی/ زور کارفرمایان بر قانون می‌چربد؟

کارگرانی که نه عیدی می‌گیرند و نه مزایای شغلی/ زور کارفرمایان بر قانون می‌چربد؟

یکی از مشکلات مهم کارگران عدم پرداخت مزایای شغلی است. بر اساس آمار‌های غیررسمی، ۳۵درصد کارگران فقط حقوق پایه می‌گیرند، بدون هیچ مزایایی، ولی از ترس بیکار شدن حاضر به شکایت از کارفرمای خود نیستند.

یکی از مشکلات مهم کارگران عدم پرداخت مزایای شغلی است. بر اساس آمار‌های غیررسمی، ۳۵درصد کارگران فقط حقوق پایه می‌گیرند، بدون هیچ مزایایی، ولی از ترس بیکار شدن حاضر به شکایت از کارفرمای خود نیستند.