نمایندگان مجلس در مصوبهای وزارت نفت را مکلف کردند که حداقل ۹۰ درصد خودروهای بنزین سوز و ۹۵ درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارتهای سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
نمایندگان مجلس در مصوبهای وزارت نفت را مکلف کردند که حداقل ۹۰ درصد خودروهای بنزین سوز و ۹۵ درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارتهای سوخت مختص خودرو استفاده کنند.