یک منبع آگاه اعلام کرد که نشست نمایندگان بخش انرژی ایالات متحده و کشورهای عضو اوپک تا پایان هفته جاری میلادی در حاشیه کنفرانس انرژی "سراویک" در هیوستون برگزار می شود.
یک منبع آگاه اعلام کرد که نشست نمایندگان بخش انرژی ایالات متحده و کشورهای عضو اوپک تا پایان هفته جاری میلادی در حاشیه کنفرانس انرژی "سراویک" در هیوستون برگزار می شود.