میزگرد "ناترازی انرژی"| بلای دلاریزهکردن اقتصاد/ باید بودجه کشور را ریالی ببندیم نه دلاری!
میزگرد "ناترازی انرژی"| بلای دلاریزهکردن اقتصاد/ باید بودجه کشور را ریالی ببندیم نه دلاری!
کارشناس اقتصاد انرژی با تأکید بر اینکه "باید بودجه کشور را ریالی ببندیم نه دلاری"، گفت: آثار دلاریزه کردن اقتصاد که کسری انرژی هم متأثر از آن است، بروز پیدا کرده است و در آینده بدتر هم خواهد شد.
کارشناس اقتصاد انرژی با تأکید بر اینکه "باید بودجه کشور را ریالی ببندیم نه دلاری"، گفت: آثار دلاریزه کردن اقتصاد که کسری انرژی هم متأثر از آن است، بروز پیدا کرده است و در آینده بدتر هم خواهد شد.