«بانک مرکزی نمیخواهد برداشتها بیشتر شود. وقتی اعتراضها اوج گرفت برداشتها بیشتر شد و بانک مرکزی دیگر اسکناسی به بانکهای عامل نداد تا مانع از برداشتهای نامتعارف شود. چون اگر مثل گذشته در تمام ساعات شبانهروز عابربانکها پول میدادند؛ بحران اسکناس در بانکها بیشتر میشد.»
«بانک مرکزی نمیخواهد برداشتها بیشتر شود. وقتی اعتراضها اوج گرفت برداشتها بیشتر شد و بانک مرکزی دیگر اسکناسی به بانکهای عامل نداد تا مانع از برداشتهای نامتعارف شود. چون اگر مثل گذشته در تمام ساعات شبانهروز عابربانکها پول میدادند؛ بحران اسکناس در بانکها بیشتر میشد.»