پرونده پالایشگاه‌های گازی پارس‌جنوبی بسته شد/ راه‌اندازی فاز 11 تا دو‌ماه آینده

پرونده پالایشگاه‌های گازی پارس‌جنوبی بسته شد/ راه‌اندازی فاز 11 تا دو‌ماه آینده

وزیر نفت گفت: با افتتاح پالایشگاه فاز 14، پرونده پالایشگاه‌های گازی در این منطقه بسته شد و با راه‌اندازی فاز 11 ظرف یک تا دو ماه آینده از سوی همکاران من در شرکت ملی نفت ایران، پرونده توسعه پارس جنوبی بسته خواهد شد.

وزیر نفت گفت: با افتتاح پالایشگاه فاز 14، پرونده پالایشگاه‌های گازی در این منطقه بسته شد و با راه‌اندازی فاز 11 ظرف یک تا دو ماه آینده از سوی همکاران من در شرکت ملی نفت ایران، پرونده توسعه پارس جنوبی بسته خواهد شد.