مدتی است که سیاستگذاری بانک مرکزی ایران دستخوش تغییراتی شده و گفته میشود این سیاستها مبتنی بر یک مدل روسی است. مدل روسی این سیاستها چیست و چرا اجرای آن در ایران به نتیجه دلخواه - دستکم مشابه همانی که در روسیه اتفاق افتاد - منجر نشده است؟
مدتی است که سیاستگذاری بانک مرکزی ایران دستخوش تغییراتی شده و گفته میشود این سیاستها مبتنی بر یک مدل روسی است. مدل روسی این سیاستها چیست و چرا اجرای آن در ایران به نتیجه دلخواه - دستکم مشابه همانی که در روسیه اتفاق افتاد - منجر نشده است؟