دبیر شورایعالی مناطق آزاد با بیان "70 درصد ترانزیت دریایی ایران از مناطق آزاد انجام می شود"گفت:یکی از سیاستهای ما این است که منافع مناطق آزاد به همه مردم برسد.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد با بیان "70 درصد ترانزیت دریایی ایران از مناطق آزاد انجام می شود"گفت:یکی از سیاستهای ما این است که منافع مناطق آزاد به همه مردم برسد.