چگونه دلار دولتی بگیریم؟

چگونه دلار دولتی بگیریم؟

بانک مرکزی از روز شنبه ششم اسفندماه 1401، دور تازه‌ای از عرضه دلار دولتی از طریق صرافی‌ها را آغاز کرده است. به این ترتیب افراد می‌توانند مانند رویه گذشته با در دست داشتم کارت ملی برای دریافت سهمیه سالانه دلار خود به صرافی‌ها مراجعه کنند. این سیاست دوباره صف‌هایی طولانی در برابر صرافی‌ها ایجاد کرده است.

بانک مرکزی از روز شنبه ششم اسفندماه 1401، دور تازه‌ای از عرضه دلار دولتی از طریق صرافی‌ها را آغاز کرده است. به این ترتیب افراد می‌توانند مانند رویه گذشته با در دست داشتم کارت ملی برای دریافت سهمیه سالانه دلار خود به صرافی‌ها مراجعه کنند. این سیاست دوباره صف‌هایی طولانی در برابر صرافی‌ها ایجاد کرده است.