بهرهبرداری از فاز 11 پارس جنوبی به سال 1402 موکول شد
بهرهبرداری از فاز 11 پارس جنوبی به سال 1402 موکول شد
درحالی که قرار بود شاهد تولید گاز از فاز 11 پارس جنوبی در زمستان باشیم، بهره برداری از این پروژه 20 ساله، به سال آینده موکول شد.
درحالی که قرار بود شاهد تولید گاز از فاز 11 پارس جنوبی در زمستان باشیم، بهره برداری از این پروژه 20 ساله، به سال آینده موکول شد.