مقام مسئول سازمان هواشناسی با اعلام اینکه استان تهران در سومین سال خشکسالی به سر میبرد، گفت:کمبارشی نیمه شمالی کشور با بارشهای بهار آینده جبران نمیشود.
مقام مسئول سازمان هواشناسی با اعلام اینکه استان تهران در سومین سال خشکسالی به سر میبرد، گفت:کمبارشی نیمه شمالی کشور با بارشهای بهار آینده جبران نمیشود.