وزارت اقتصاد: تورم بخاطر بازار ارز است/ دولت کارنامه قابل قبولی دارد!

وزارت اقتصاد: تورم بخاطر بازار ارز است/ دولت کارنامه قابل قبولی دارد!

وزارت اقتصاد اعلام کرد: افزایش تورم ناشی از سیاست‌های پولی و مالی دولت نیست، بلکه نوسانات نرخ ارز به دلیل عمدتا جنگ ارزی علیه ملت ایران و ایجاد انتظارات تورمی موجب شد تا آثار سیاست‌های ضد تورمی مشهود نباشد، اما دولت تمام تلاش خود را در مدیریت بازار ارز و غلبه بر این تلاطم‌ها انجام می‌دهد.

وزارت اقتصاد اعلام کرد: افزایش تورم ناشی از سیاست‌های پولی و مالی دولت نیست، بلکه نوسانات نرخ ارز به دلیل عمدتا جنگ ارزی علیه ملت ایران و ایجاد انتظارات تورمی موجب شد تا آثار سیاست‌های ضد تورمی مشهود نباشد، اما دولت تمام تلاش خود را در مدیریت بازار ارز و غلبه بر این تلاطم‌ها انجام می‌دهد.