وزیر ارتباطات: ۳۵ میلیون نفر عضو پیامرسانهای داخلی هستند/ توضیح درباره ممنوعیت آیفون ۱۴
وزیر ارتباطات: ۳۵ میلیون نفر عضو پیامرسانهای داخلی هستند/ توضیح درباره ممنوعیت آیفون ۱۴
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که میزان کاربران فعال در پیامرسانهای داخلی به ۳۵ میلیون نفر رسیده و تلاش وزارتخانه ارائه بهترین خدمات به کاربران داخلی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که میزان کاربران فعال در پیامرسانهای داخلی به ۳۵ میلیون نفر رسیده و تلاش وزارتخانه ارائه بهترین خدمات به کاربران داخلی است.