گلایه مدیرعامل ایران خودرو از صداوسیما + فیلم
گلایه مدیرعامل ایران خودرو از صداوسیما + فیلم
مدیرعامل ایران خودرو با گلایه از صداوسیما گفت: اگراختصاص خودرو به سازمان ها تخلف است چرا سازمان صدا وسیما نامه زده و درخواست خودرو کرده است.
مدیرعامل ایران خودرو با گلایه از صداوسیما گفت: اگراختصاص خودرو به سازمان ها تخلف است چرا سازمان صدا وسیما نامه زده و درخواست خودرو کرده است.