رئیس سابق کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران میگوید، کارگران دو بار مالیات پرداخت میکنند، یک بار از حقوقشان و بار دیگر هنگام خرید کالا بهدلیل تورم و افزایش قیمت.
رئیس سابق کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران ایران میگوید، کارگران دو بار مالیات پرداخت میکنند، یک بار از حقوقشان و بار دیگر هنگام خرید کالا بهدلیل تورم و افزایش قیمت.