زارع‌پور: ماهواره مخابراتی ناهید 2 تا پایان سال به لایه لئو پرتاب می‌شود

زارع‌پور: ماهواره مخابراتی ناهید 2 تا پایان سال به لایه لئو پرتاب می‌شود

وزیر ارتباطات از پرتاب ماهواره مخابراتی ناهید 2 تا پایان سال جاری به لایه‌ی لئو خبر داد.

وزیر ارتباطات از پرتاب ماهواره مخابراتی ناهید 2 تا پایان سال جاری به لایه‌ی لئو خبر داد.