زارعپور: ماهواره مخابراتی ناهید 2 تا پایان سال به لایه لئو پرتاب میشود
زارعپور: ماهواره مخابراتی ناهید 2 تا پایان سال به لایه لئو پرتاب میشود
وزیر ارتباطات از پرتاب ماهواره مخابراتی ناهید 2 تا پایان سال جاری به لایهی لئو خبر داد.
وزیر ارتباطات از پرتاب ماهواره مخابراتی ناهید 2 تا پایان سال جاری به لایهی لئو خبر داد.