هشدار دولت آلمان به مردم درباره مصرف بیش از حد گاز

هشدار دولت آلمان به مردم درباره مصرف بیش از حد گاز

آژانس شبکه فدرال آلمان (BNetzA) هشدار داده است که خانوارها و کسب و کارها در این کشور طی نیمه دوم ماه گذشته میلادی نتوانستند به میزان لازم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

آژانس شبکه فدرال آلمان (BNetzA) هشدار داده است که خانوارها و کسب و کارها در این کشور طی نیمه دوم ماه گذشته میلادی نتوانستند به میزان لازم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.