رئیس سازمان خصوصیسازی با اعلام اینکه سامانه هوشمند مولدسازی 22 بهمن رونمایی میشود ، گفت: هدف مهم مولدسازی سهیم شدن و انتفاع مردم از این داراییها و تحقق اقتصاد مردمی است.
رئیس سازمان خصوصیسازی با اعلام اینکه سامانه هوشمند مولدسازی 22 بهمن رونمایی میشود ، گفت: هدف مهم مولدسازی سهیم شدن و انتفاع مردم از این داراییها و تحقق اقتصاد مردمی است.