با موافقت شورای پول و اعتبار؛ مرکز مبادله ارز و طلای ایران تاسیس شد
با موافقت شورای پول و اعتبار؛ مرکز مبادله ارز و طلای ایران تاسیس شد
شورای پول و اعتبار در جلسه 11 بهمن ماه سال 1401، مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح و آن بازار را در سطح توسعهیافتهای به عنوان « مرکز مبادله ارز و طلای ایران» ارتقاء داد.
شورای پول و اعتبار در جلسه 11 بهمن ماه سال 1401، مصوبه پیشین خود در خصوص بازار متشکل معاملات ارزی را اصلاح و آن بازار را در سطح توسعهیافتهای به عنوان « مرکز مبادله ارز و طلای ایران» ارتقاء داد.