مسافرگیری خارج از پایانه اتوبوسرانی تخلف است/ سازمان راهداری: با متخلفان برخورد می‌کنیم

مسافرگیری خارج از پایانه اتوبوسرانی تخلف است/ سازمان راهداری: با متخلفان برخورد می‌کنیم

مقام مسئول سازمان راهداری با بیان "سوار کردن مسافر خارج از پایانه توسط اتوبوس‌ تخلف است"، گفت: برخورد قاطعی با این گونه رانندگان انجام می‌شود.

مقام مسئول سازمان راهداری با بیان "سوار کردن مسافر خارج از پایانه توسط اتوبوس‌ تخلف است"، گفت: برخورد قاطعی با این گونه رانندگان انجام می‌شود.