مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از راهاندازی 150 دستگاه شتابنگار در کشور طی دولت سیزدهم خبر داد و گفت:زمان زیادی برای دستیابی به فناوری ساخت دستگاه شتابنگار نیاز است.
مقام مسئول وزارت راه و شهرسازی از راهاندازی 150 دستگاه شتابنگار در کشور طی دولت سیزدهم خبر داد و گفت:زمان زیادی برای دستیابی به فناوری ساخت دستگاه شتابنگار نیاز است.