مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: علیرغم بارش برف در تهران اما وضعیت سدهای پنجگانه مناسب نیست، نیازمند روان آب هستیم و پیشبینی میشود که در ماههای آینده وضعیت بهتر شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: علیرغم بارش برف در تهران اما وضعیت سدهای پنجگانه مناسب نیست، نیازمند روان آب هستیم و پیشبینی میشود که در ماههای آینده وضعیت بهتر شود.