وزیر اقتصاد: دولت نفعی از گرانی دلار نمی‌برد

وزیر اقتصاد: دولت نفعی از گرانی دلار نمی‌برد

وزیر اقتصاد گفت: دولت هر چه ارز در اختیار دارد با نرخ نیما برای خرید کالای اساسی به واردکنندگان می‌دهد بنابراین اگر قیمت ارز به ۲ برابر نرخ فعلی هم برسد، دولت نفعی نمی‌برد.

وزیر اقتصاد گفت: دولت هر چه ارز در اختیار دارد با نرخ نیما برای خرید کالای اساسی به واردکنندگان می‌دهد بنابراین اگر قیمت ارز به ۲ برابر نرخ فعلی هم برسد، دولت نفعی نمی‌برد.