پیش‌بینی کاهش دما و افزایش دوباره مصرف گاز از اواسط هفته آینده

پیش‌بینی کاهش دما و افزایش دوباره مصرف گاز از اواسط هفته آینده

کارشناس مرکز کنترل گاز کشور گفت: پیک مصرف در ابتدای هفته جاری را پشت سر گذراندیم و وارد یک دمای متعادلی شدیم که حدس می‌زنیم در چند روز آینده مصرف ثابت بماند؛ اما در اواسط هفته آینده مجدداً یک کاهش دمایی داریم و افزایش مصرف را پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس مرکز کنترل گاز کشور گفت: پیک مصرف در ابتدای هفته جاری را پشت سر گذراندیم و وارد یک دمای متعادلی شدیم که حدس می‌زنیم در چند روز آینده مصرف ثابت بماند؛ اما در اواسط هفته آینده مجدداً یک کاهش دمایی داریم و افزایش مصرف را پیش بینی می‌کنیم.