ایزدخوه: با عرضه خودرو در بورس مخالف نیستیم/ اضافه درآمد خودروساز باید به خزانه واریز شود

ایزدخوه: با عرضه خودرو در بورس مخالف نیستیم/ اضافه درآمد خودروساز باید به خزانه واریز شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که با عرضه خودرو در بورس کالا مخالف نیستیم گفت: به دلیل شرایط انحصاری صنعت خودرو، اضافه درآمد خودروسازان در بورس باید به خزانه و صرف توسعه حمل و نقل عمومی و توسعه زیرساخت تولید شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که با عرضه خودرو در بورس کالا مخالف نیستیم گفت: به دلیل شرایط انحصاری صنعت خودرو، اضافه درآمد خودروسازان در بورس باید به خزانه و صرف توسعه حمل و نقل عمومی و توسعه زیرساخت تولید شود.