چرا گاز و بنزین ناهمتراز هستند؟ / مدعیان افزایش ظرفیت تولید پاسخگو باشند

چرا گاز و بنزین ناهمتراز هستند؟ / مدعیان افزایش ظرفیت تولید پاسخگو باشند

نماینده سابق مجلس گفت: در ۱.۵ سال گذشته راجع به این موضوع و ظرفیت‌ها و اینکه میزان مصرف به چه سمت و سویی می‌رود. صحبتی به میان نیامد و بعد از ۱.۵ سال شعار و مسکوت ماندن ماجرا؛ اکنون به طور تلویحی از ناهمترازی صحبت می‌کنند و حتی برخی واردات بنزین را توجیه هم می‌کنند. وزارت نفت در مورد سرمایه‌گذاری در میادین نفت و گاز هم اعلام کرد که قرارداد‌هایی را با شرکت‌های روسی منعقد کرده اما در خصوص جزئیات اطلاعاتی در دست نیست.

نماینده سابق مجلس گفت: در ۱.۵ سال گذشته راجع به این موضوع و ظرفیت‌ها و اینکه میزان مصرف به چه سمت و سویی می‌رود. صحبتی به میان نیامد و بعد از ۱.۵ سال شعار و مسکوت ماندن ماجرا؛ اکنون به طور تلویحی از ناهمترازی صحبت می‌کنند و حتی برخی واردات بنزین را توجیه هم می‌کنند. وزارت نفت در مورد سرمایه‌گذاری در میادین نفت و گاز هم اعلام کرد که قرارداد‌هایی را با شرکت‌های روسی منعقد کرده اما در خصوص جزئیات اطلاعاتی در دست نیست.