گاز 1600 مشترک بدمصرف تهرانی قطع شد

گاز 1600 مشترک بدمصرف تهرانی قطع شد

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت : با افزایش مصرف گاز, از روز گذشته گاز 1600 مشترک بد مصرف را در تهران قطع کردیم .

مدیر عامل شرکت گاز استان تهران گفت : با افزایش مصرف گاز, از روز گذشته گاز 1600 مشترک بد مصرف را در تهران قطع کردیم .