بی‌احترامی رئیس قطار 369 به مسافران گرفتار در سرمای شدید

بی‌احترامی رئیس قطار 369 به مسافران گرفتار در سرمای شدید

یکی از مسافران قطار 369 مشهد-تهران روایت جدیدی از گرفتاری 10 ساعته در ایستگاه "سلام" و بی‌احترامی رئیس این قطار به مسافران را بازگو کرد.

یکی از مسافران قطار 369 مشهد-تهران روایت جدیدی از گرفتاری 10 ساعته در ایستگاه "سلام" و بی‌احترامی رئیس این قطار به مسافران را بازگو کرد.