رئیس اداره گاز شهرستان اردستان گفت: به دلیل عدم رعایت صرفه جویی و همچنین مصرف بی رویه، گاز حدود ۵۰ اداره و مدرسه در شهرستان اردستان در یک هفته گذشته قطع شده است.
رئیس اداره گاز شهرستان اردستان گفت: به دلیل عدم رعایت صرفه جویی و همچنین مصرف بی رویه، گاز حدود ۵۰ اداره و مدرسه در شهرستان اردستان در یک هفته گذشته قطع شده است.