با توجه به اینکه بیماران تنفسی نیاز مداوم به اکسیژندرمانی (اکسیژنتراپی) دارند تا میزان اکسیژن خون آنها افت نکند و بتوانند با استفاده از داروهایی که پزشک معالج برای بیمار تجویز کرده، روند درمانی خود را انجام دهند، دستگاه اکسیژنساز از کپسول اکسیژن بسیار بهتر است.
با توجه به اینکه بیماران تنفسی نیاز مداوم به اکسیژندرمانی (اکسیژنتراپی) دارند تا میزان اکسیژن خون آنها افت نکند و بتوانند با استفاده از داروهایی که پزشک معالج برای بیمار تجویز کرده، روند درمانی خود را انجام دهند، دستگاه اکسیژنساز از کپسول اکسیژن بسیار بهتر است.