مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: از یکمیلیون و 100هزار قبض صادرشده، 40هزار قبض (معادل سهدرصد مشترکان) خوشمصرف شدهاند و پاداش دریافت خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: از یکمیلیون و 100هزار قبض صادرشده، 40هزار قبض (معادل سهدرصد مشترکان) خوشمصرف شدهاند و پاداش دریافت خواهند کرد.