۱۰ میلیارد دلار ارز در ۹ ماه از ایران خارج شد| چند نفر ارز سهمیه‌ای گرفتند؟

۱۰ میلیارد دلار ارز در ۹ ماه از ایران خارج شد| چند نفر ارز سهمیه‌ای گرفتند؟

شفقنا- کمیسیون اقتصادی مجلس در گزارشی از دلایل تنش ارزی اخیر، از برآورد خروج ۱۰ میلیارد دلار ارز به صورت اسکناس و حواله با اتکا به فرایند‌های رسمی و پرداخت ۳ میلیارد دلار در قالب سهیمه ۲۰۰۰ دلاری در ۹ ماهه امسال خبر داد.

شفقنا- کمیسیون اقتصادی مجلس در گزارشی از دلایل تنش ارزی اخیر، از برآورد خروج ۱۰ میلیارد دلار ارز به صورت اسکناس و حواله با اتکا به فرایند‌های رسمی و پرداخت ۳ میلیارد دلار در قالب سهیمه ۲۰۰۰ دلاری در ۹ ماهه امسال خبر داد.