گزارش کمیسیون اقتصادی از دلایل تنش ارزی اخیر/ 3 میلیارد دلار در قالب سهمیه 2000 دلاری فروخته شد
گزارش کمیسیون اقتصادی از دلایل تنش ارزی اخیر/ 3 میلیارد دلار در قالب سهمیه 2000 دلاری فروخته شد
کمیسیون اقتصادی مجلس در گزارشی از دلایل تنش ارزی اخیر، از برآورد خروج 10 میلیارد دلار ارز به صورت اسکناس و حواله با اتکا به فرایندهای رسمی و پرداخت 3 میلیارد دلار در قالب سهیمه 2000 دلاری در 9 ماهه امسال خبر داد.
کمیسیون اقتصادی مجلس در گزارشی از دلایل تنش ارزی اخیر، از برآورد خروج 10 میلیارد دلار ارز به صورت اسکناس و حواله با اتکا به فرایندهای رسمی و پرداخت 3 میلیارد دلار در قالب سهیمه 2000 دلاری در 9 ماهه امسال خبر داد.