بویه غوطه‌ور در بندر شهید رجایی به آب‌اندازی شد

بویه غوطه‌ور در بندر شهید رجایی به آب‌اندازی شد

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان گفت: برای نخستین بار در کشور یک فروند بویه غوطه‌ور ساخته شده به دست متخصصان داخلی با موفقیت در بندر شهید رجایی به آب‌اندازی شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر ودریا نوردی هرمزگان گفت: برای نخستین بار در کشور یک فروند بویه غوطه‌ور ساخته شده به دست متخصصان داخلی با موفقیت در بندر شهید رجایی به آب‌اندازی شد.