واکنش مدیرعامل شرکت گاز یزد به قطع گاز شرکت خودش

واکنش مدیرعامل شرکت گاز یزد به قطع گاز شرکت خودش

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در جریان اجرای طرح پایش دمای اداره‌های دولتی، جریان گاز شرکت تحت مدیریت خود را به‌دلیل تخطی یکی از بخش‌های این شرکت در رعایت دمای رفاه قطع کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در جریان اجرای طرح پایش دمای اداره‌های دولتی، جریان گاز شرکت تحت مدیریت خود را به‌دلیل تخطی یکی از بخش‌های این شرکت در رعایت دمای رفاه قطع کرد.