آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد
آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با بیان اینکه قطعه یک آزادراه مسدود نیست، گفت: آزادراه برای دقایقی مسدود بود که بلافاصله بازگشایی شد.
مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با بیان اینکه قطعه یک آزادراه مسدود نیست، گفت: آزادراه برای دقایقی مسدود بود که بلافاصله بازگشایی شد.