آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد

آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با بیان این‌که قطعه یک آزادراه مسدود نیست، گفت: آزادراه برای دقایقی مسدود بود که بلافاصله بازگشایی شد.

مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال با بیان این‌که قطعه یک آزادراه مسدود نیست، گفت: آزادراه برای دقایقی مسدود بود که بلافاصله بازگشایی شد.