مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از رشد 7 درصدی حمل موادنفتی از شبکه خطوط در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: بیش از 700 میلیون دلار در مصرف سوخت صرفهجویی شد.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از رشد 7 درصدی حمل موادنفتی از شبکه خطوط در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: بیش از 700 میلیون دلار در مصرف سوخت صرفهجویی شد.