مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاههای اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاههای اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد.