حجم آب سدهای تهران به پایین‌ترین رقم در نیم قرن گذشته رسید

حجم آب سدهای تهران به پایین‌ترین رقم در نیم قرن گذشته رسید

شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارسال پیامکی نسبت به کاهش حجم آب سدهای استان تهران و لزوم مدیریت مصرف هشدار مجدد داد و اعلام کرد: ذخایر سدهای تهران به پایین‌ترین حد خود رسیده و باید بهینه مصرف کنیم.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران با ارسال پیامکی نسبت به کاهش حجم آب سدهای استان تهران و لزوم مدیریت مصرف هشدار مجدد داد و اعلام کرد: ذخایر سدهای تهران به پایین‌ترین حد خود رسیده و باید بهینه مصرف کنیم.