گاز ۱۸۵ سازمان قطع شد

گاز ۱۸۵ سازمان قطع شد

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از آغاز طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، ۴۲ هزار و ۵۲۱ سازمان، ادارای و عمومی پایش شده‌اند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از آغاز طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، ۴۲ هزار و ۵۲۱ سازمان، ادارای و عمومی پایش شده‌اند.