وزیر نفت: هوا سرد شده؛ یخبندان و زمستان سردی داریم!/ آنهایی که گاز زیادی مصرف کنند را نقره‌داغ می‌‍کنیم!

وزیر نفت: هوا سرد شده؛ یخبندان و زمستان سردی داریم!/ آنهایی که گاز زیادی مصرف کنند را نقره‌داغ می‌‍کنیم!

وزیر نفت از تعیین ۱۲ پله برای مصرف گاز خبر داد و گفت: تعرفه کسانی که خیلی بیشتر از الگو مصرف می‌کنند، افزایش می‌یابد و این مشترکین نقره داغ می‌شوند و آن‌ها از دولت گله‌مند نشوند، چون عدالت نیست، کسانی الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، بهای کسانی را بدهند که در منزل سونا دارند.

وزیر نفت از تعیین ۱۲ پله برای مصرف گاز خبر داد و گفت: تعرفه کسانی که خیلی بیشتر از الگو مصرف می‌کنند، افزایش می‌یابد و این مشترکین نقره داغ می‌شوند و آن‌ها از دولت گله‌مند نشوند، چون عدالت نیست، کسانی الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، بهای کسانی را بدهند که در منزل سونا دارند.