چرا نباید از فردوسی ارز خرید؟

چرا نباید از فردوسی ارز خرید؟

همیشه افرادی که اصلا سروکاری با خرید ارز برای نوسانگیری و سرمایه گذاری ندارند، وقتی از میدان فردوسی عبور می‌کنند، فارغ از هر گرایشی می پرسند که آیا راه حلی برای جمع کردن بساط دلالی و بازاری رسمی برای سرمایه گذاری ارز نمی‌تواند وجود داشته باشد؟

همیشه افرادی که اصلا سروکاری با خرید ارز برای نوسانگیری و سرمایه گذاری ندارند، وقتی از میدان فردوسی عبور می‌کنند، فارغ از هر گرایشی می پرسند که آیا راه حلی برای جمع کردن بساط دلالی و بازاری رسمی برای سرمایه گذاری ارز نمی‌تواند وجود داشته باشد؟