در پاکدشت و رباط‌کریم حتی یک بیکار هم نداریم؟

در پاکدشت و رباط‌کریم حتی یک بیکار هم نداریم؟

اگر عده‌ای مدعی هستند در برخی از شهرستان‌ها بیکار وجود ندارد باید این سوال را از آن‌ها پرسید که آیا آن‌ها که سرکار هستند، رضایتِ شغلی دارند یا از سرِ ناچاری تن به انجام آن کار داده‌اند؟ آیا کار با حقوق ناچیز، در شرایط سخت و با ساعات کار بسیار نشان‌دهنده‌ی بهبود وضعیتِ اشتغال است؟

اگر عده‌ای مدعی هستند در برخی از شهرستان‌ها بیکار وجود ندارد باید این سوال را از آن‌ها پرسید که آیا آن‌ها که سرکار هستند، رضایتِ شغلی دارند یا از سرِ ناچاری تن به انجام آن کار داده‌اند؟ آیا کار با حقوق ناچیز، در شرایط سخت و با ساعات کار بسیار نشان‌دهنده‌ی بهبود وضعیتِ اشتغال است؟