مدیر امور هماهنگی گاز رسانی کشور گفت: اگر مشترکی به ازای هر یک درصد مصرف نسبت به سال گذشته کمتر مصرف داشته باشد تا 45 درصد میتواند از پاداش تخفیف استفاده کند و افزایش قیمت تعرفهها و جریمه در بخش پر مصرفها خواهد بود.
مدیر امور هماهنگی گاز رسانی کشور گفت: اگر مشترکی به ازای هر یک درصد مصرف نسبت به سال گذشته کمتر مصرف داشته باشد تا 45 درصد میتواند از پاداش تخفیف استفاده کند و افزایش قیمت تعرفهها و جریمه در بخش پر مصرفها خواهد بود.