چرا متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان هنوز اجرا نشده است؟

چرا متناسب‌سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان هنوز اجرا نشده است؟

در شرایطی که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشگری و کشوری پس از حدود یک ماه بررسی و تصویب مجلس، قرار بود از ابتدای آذر ماه اجرایی شود و دریافتی مشمولان این قانون افزایش یابد، تا کنون این اتفاق نیفتاده که گویا دلیل آن ثبت نشدن اطلاعات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.

در شرایطی که لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشگری و کشوری پس از حدود یک ماه بررسی و تصویب مجلس، قرار بود از ابتدای آذر ماه اجرایی شود و دریافتی مشمولان این قانون افزایش یابد، تا کنون این اتفاق نیفتاده که گویا دلیل آن ثبت نشدن اطلاعات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.