نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه یک سوم واردات کشور از طریق قاچاق انجام میشود، گفت: در این سالها تنهاچیزی که رقابت در آن صورت گرفته، گرفتن رانت بیشتر بخاطر مقررات موجود بوده است.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه یک سوم واردات کشور از طریق قاچاق انجام میشود، گفت: در این سالها تنهاچیزی که رقابت در آن صورت گرفته، گرفتن رانت بیشتر بخاطر مقررات موجود بوده است.