عضویت در اتاق بازرگانی و داشتن کارت بازرگانی لزوماً نشانه تاجر بودن نیست

عضویت در اتاق بازرگانی و داشتن کارت بازرگانی لزوماً نشانه تاجر بودن نیست

برخی دستگاهها و ادارات دولتی، عضویت در اتاقهای بازرگانی و همچنین داشتن کارت بازرگانی را ملاک شناخت "تاجر و یا بازرگان" می دانند و به تجار و یا بازرگانانی که عضو اتاق بازرگانی نبوده و کارت بازرگانی نداشته باشند، خدمات اداری ارائه نمی دهند.

برخی دستگاهها و ادارات دولتی، عضویت در اتاقهای بازرگانی و همچنین داشتن کارت بازرگانی را ملاک شناخت "تاجر و یا بازرگان" می دانند و به تجار و یا بازرگانانی که عضو اتاق بازرگانی نبوده و کارت بازرگانی نداشته باشند، خدمات اداری ارائه نمی دهند.