قبض آب 45 درصد تهرانی‌ها زیر 20 هزار تومان شد

قبض آب 45 درصد تهرانی‌ها زیر 20 هزار تومان شد

مدیرعامل آبفای استان تهران خبر داد: حدود 40 تا 45 درصد مردم تهران یا زیرالگو یا در سطح الگو، آب مصرف می‌کنند که تماما، یارانه‌ای محاسبه می‌شود. قبوض آب این دسته از مشترکان، به طور میانگین 18 تا 20 هزار تومان است.

مدیرعامل آبفای استان تهران خبر داد: حدود 40 تا 45 درصد مردم تهران یا زیرالگو یا در سطح الگو، آب مصرف می‌کنند که تماما، یارانه‌ای محاسبه می‌شود. قبوض آب این دسته از مشترکان، به طور میانگین 18 تا 20 هزار تومان است.