نخستین گروه نخبگانی که قرار بود در دستگاههای اجرایی بهکار گرفته شوند؛ یکشنبه، 6 آذر در سازمان اداری و استخدامی کشور وارد دوره آموزش و ارزیابی ویژه جذب نخبگان در دولت شدند.
نخستین گروه نخبگانی که قرار بود در دستگاههای اجرایی بهکار گرفته شوند؛ یکشنبه، 6 آذر در سازمان اداری و استخدامی کشور وارد دوره آموزش و ارزیابی ویژه جذب نخبگان در دولت شدند.