نخستین گروه نخبگان، آماده ورود به دولت می‌شوند

نخستین گروه نخبگان، آماده ورود به دولت می‌شوند

نخستین گروه نخبگانی که قرار بود در دستگاه‌های اجرایی به‌کار گرفته‌ شوند؛ یکشنبه، 6 آذر در سازمان اداری و استخدامی کشور وارد دوره آموزش و ارزیابی ویژه جذب نخبگان در دولت شدند.

نخستین گروه نخبگانی که قرار بود در دستگاه‌های اجرایی به‌کار گرفته‌ شوند؛ یکشنبه، 6 آذر در سازمان اداری و استخدامی کشور وارد دوره آموزش و ارزیابی ویژه جذب نخبگان در دولت شدند.