هشدار آلمان در مورد سهمیه‌بندی گاز در زمستان

هشدار آلمان در مورد سهمیه‌بندی گاز در زمستان

 آژانس شبکه‌ فدرال آلمان اعلام کرد اگر سطح ذخایر گاز تا اول فوریه سال آینده میلادی به زیر 40 درصد برسد، باید پاسخ مناسبی در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در نظر گرفته شود که احتمالاً شامل سهمیه‌بندی گاز خواهد شد.

 آژانس شبکه‌ فدرال آلمان اعلام کرد اگر سطح ذخایر گاز تا اول فوریه سال آینده میلادی به زیر 40 درصد برسد، باید پاسخ مناسبی در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در نظر گرفته شود که احتمالاً شامل سهمیه‌بندی گاز خواهد شد.